Koi Handboek : Voor de echte koi liefhebbers!

Het Koi Handboek is een digitale handleiding die je gebruikt om optimaal voor Koi (karpers) te kunnen zorgen. Omdat deze vissen vrij duur zijn in de aanschaf, is het een must om de beestjes goed te verzorgen. Door gebruik te maken van het complete handboek van auteur Jeroen Scheffers, weet je precies wat je wel en niet moet doen om zo goed mogelijk voor de vissen te zorgen.

Wij hebben het Koi Handboek van Jeroen Scheffers doorgelezen en vertellen je graag wat wij van dit digitale boek vinden. In de review op deze pagina lees je dan ook meer over onze ervaringen met dit e-book.

Jeroen Scheffers: de auteur van het boek

Koi Handboek reviewJeroen Scheffers is de auteur van het Koi Handboek en tevens de oprichter van de website Koikenner.nl. De man heeft al vele jaren ervaring met het verzorgen van verschillende soorten Koi karpers en deelt zijn kennis graag met jou. Niet alleen op zijn blog, maar nu ook in zijn e-book.

Het Koi Handboek is eigenlijk een samenvatting van alle informatie die je op Koikenner.nl vindt. Lees je dit e-book, dan kun je alle informatie van de website van Jeroen Scheffers op een toegankelijke manier tot je nemen.

Klik hier om naar de kortingspagina te gaan >>

Wat ga je leren van het boek?

In het Koi Handboek lees je alles over het aanschaffen en verzorgen van Koi karpers. Je leest niet alleen wanneer je wel of geen Koi karpers aan moet schaffen en hoe je de beste vissen kunt herkennen, maar ook hoe je voor de beestjes kunt zorgen. Van het maken van een vijver voor de vissen tot het geven van de beste voeding aan de beestjes: het komt allemaal aan bod in het uitgebreide e-book.

De inhoud van het Koi Handboek

Het Koi Handboek staat vol tips en adviezen over de Koi als huisdier. In het boek lees je niet alleen hoe je een mooie vijver kunt maken voor de vissen, maar ook welke combinatie van vissen vermeden moet worden, hoe je de vissen over kunt zetten van de thuisbasis naar de nieuwe vijver en hoe je de meest waardevolle vissen kunt herkennen. Het is een uitgebreid en compleet boek, dat helemaal in gaat op het leven van Koi karpers, het verzorgen van de vissen en het aanschaffen van de vissen.

Bonus

Koop je het Koi Handboek, dan krijg je naast dit digitale boek nog een aantrekkelijke bonus. Het gaat om het e-book ‘100 Koivijver voorbeelden’: een boek dat je kunt gebruiken om de perfecte Koivijver te bouwen. Ideaal voor mensen die niet zo veel inspiratie hebben voor hun eigen vijver.

Voor wie is het Koi Handboek bedoeld?

Jeroen Scheffers heeft zijn digitale boek geschreven voor liefhebbers van Koi karpers. Het boek richt zich op mensen die al jaren ervaring hebben met het verzorgen van deze vissen, maar ook op de beginnende hobbyist. En omdat het boek ook in gaat op het wel of niet aanschaffen van Koi karpers, is het ook geschikt voor diegene die nog twijfelen over deze investering.

Koi Handboek ervaringen

Onze Koi Handboek ervaringen zijn erg positief. Wij vinden het boek niet alleen compleet, maar ook duidelijk geschreven. Ook als je geen ervaring hebt met het verzorgen van Koi karpers, kun je dit boek prima gebruiken om je vissen de beste verzorging te geven. Ook vertelt het boek je meer over de investering in de vissen. Dit is handig als je twijfelt of je wel of niet in Koi karpers wil investeren.

Voor de ervaren Koi karper verzorger is er ook genoeg informatie te halen uit het boek, want Jeroen Scheffers heeft veel ervaring met de vissen en kan je altijd wel wat leren. Ook als je al veel weet, is de kans groot dat je met zijn kennis toch weer nieuwe inzichten opdoet.

Koi Handboek
  • Review

Wees de eerste om te reageren